Navštívené kempy - Kemp Opatovec

Malý kemp se mi připletl do cesty při plánování zářiového výletu. Hledal jsem v září fungující kemp a tady webovky tvrdily, že stále mají otevřeno. Jeli jsme bez předchozí domluvy.

Po příjezdu byla brána u domu uzavřená a první dojem byl spíše opuštěný kemp. Protože se mi nechtělo už přejíždět, nedal jsem na první dojem a zavolal jsem na telefon uvedený na bráně. Příjemný mužský hlas mi řekl, ať si najedu dovnitř druhou zadní bránou, postavím se, kde se mi bude líbít, že WC i sprcha jsou otevřeny. A že se staví buď večer nebo zítra. Příjemná důvěra.

Zaparkovali jsme a začali bydlet. Dojela ještě jedna dodávka Westfalia s NL značkou, tak jsem jim pomohl se zorientovat a také dělníci obývající býv. nástavby V3S.

WC a Sprchy čisté, takže jsme celá rodinka spáchali očistu. Sprchy byly v ceně, žádný automat.
Celkem za noc a počítané dva dospělé 400Kč.

Dojem
Klad
čisto na WC i ve sprchách a obé vypadalo velmi pěkně, stejně jako na propagačních fotkách kempu.

neutrální až negativní dojem
velmi zanedbaná údržba areálu - po prázdninách zůstaly pytle s odpadky, zaparkovaná jízdní kola, opuštěná loďka, správní budova se počasím zničenými dveřmi (nové už ale byly nachystány uvnitř).

Pan majitel-provozovatel je příjemný člověk, stavil se za námi už večer, aby nás pozdravil a přinesl nám spoustu letáků s informacemi o okolí. Druhý den jsme ještě diskutovali areál - má ho 12let a spravuje ho sám bez dotací, vhledem k sousední farmě má hlavní zájem asi jinde.

Ač pláž vypadala zanedbaně, říkal, že ji na sezónu stahuje bránami ať se tam dobře sluní, voda v rybníce vypadala čistě i během pobytu, takže za nás místo k návratu i přes sezónu.













Žádné komentáře:

Okomentovat